Czy wiesz, że zadaniem wszystkich Urzędów w Polsce powinno być…

…WSPIERANIE TWOJEGO ROZWOJU?

Nastawienie

Czujesz się dręczony przez skarbówkę, ZUSy, drogówkę, itd.? A co jeśli dowiedziałbyś się, jak dzięki świadomości prawnej sprawić, aby to oni pracowali dla Ciebie?

Czy miałeś kiedykolwiek kontakt z urzędem? Jeśli tak, to jest duża szansa, że czułeś się z tego powodu nerwowy, nie wiedziałeś jak się zachować. Urzędnicy traktowali Cię z góry a załatwianie spraw ciągnęło się w nieskończoność z powodu odsyłania z jednego okienka do drugiego.

Prawa i Obowiązki

Może być to zaskakujące, ale urząd to zbiór pracowników i obowiązków, a nie kontroli i nacisku. Jednocześnie wiele osób przez brak znajomości jak działają urzędy, obawia się w nich cokolwiek załatwiać. Boimy się urzędów, ponieważ nie rozumiemy sposobu w jaki działają. Prawo wydaje się skomplikowane, jednak okazuje się, iż opiera się o kilka prostych zasad, które możesz wykorzystać. Oznacza to, że urzędnik powinien pracować dla Ciebie.

Po naszym szkoleniu przestaniesz bać się urzędu, ponieważ zrozumiesz zasady jego działania. Dzięki naszej wiedzy pozbędziesz się blokady przed kontaktem z organami władzy i nauczysz się z nimi skutecznie rozmawiać.

Praktyka

Nauczymy Cię jak w praktyce wykorzystać zasadę, że papier przyjmie wszystko, a urząd przyjmie każdy papier. Dowiesz się między innymi: – czym są błędy formalne – na czym polega lawhacking – jak wykorzystać dźwignię – jak posługiwać się kontrolą, audytem i nadzorem, by przyspieszyć rozpatrywanie Twoich spraw w urzędzie

Na szkoleniu podstawowym zostaną omówione zagadnienia: – źródła prawa (prawo obowiązujące wewnętrzne i zewnętrzne) – uprawnienia urzędów i ich realizacje – struktury władzy. Dowiesz się również jak wykorzystać tą wiedzę, by skutecznie załatwić Twoje sprawy w urzędzie.

Certyfikaty

Czas trwania to 15 godzin w części teoretycznej oraz 15 godzin praktyki. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat.

Korzyści szkolenia – zaoszczędzenie czasu w urzędach, – znajomość ich funkcjonowania = mniejsze obawy i większy spokój w trakcie kontaktów z urzędem, – znajomość procedur i języka urzędników, dzięki czemu łatwiej będzie się z nimi dogadać, – jak sprawić by urząd pracował dla Ciebie